Једна од сталних активности Подружнице Подунавског округа јесте стручно и методичко усавршавање наставника кроз реализацију акредитованих семинара.
Велико интересовање за семинар Интердисциплинарно тумачење књижевног дела у настави српског језика и књижевности у основној и средњој школи, који је организовала Подружница Подунавског округа у сарадњи са Форумом педагога и РЦ Смедерево, поново је доказало колика је мотивисаност за рад наставника Српског језика из Смедерева, Смедеревске Паланке и Велике Плане, као и њихова жеља за перманентим учењем.
Гошће Подружнице Подунавског округа биле су проф. др Оливера Радуловић, редовни професор на Филозофском факултету у Новом Саду, и мср Јелена Журић, уредник за српски језик у ИП ,,Едука" у Београду.
Пленумским предавањима и радионицама, у интерактивној и подстицајној атмосфери група наставника основних школа и група наставника средњих школа имале су прилику да продубе своја знања за интердисциплинарно проучавање књижевног дела и корелацију наставе књижевности са ликовном, музичком, позоришном и филмском уметношћу.
У завршном делу семинара, кроз презентовање интердисциплинарних обрада наставних јединица и дискусију, показана је креативност наставника, њихово залагање, као и предност привлачног, занимљивог и ефективног интердисциплинарног приступа настави који доприноси обогаћивању садржаја и већој функционалности у образовно-васпитном процесу.
Пленумским предавањима и радионицама, у интерактивној и подстицајној атмосфери група наставника основних школа и група наставника средњих школа имале су прилику да продубе своја знања за интердисциплинарно проучавање књижевног дела и корелацију наставе књижевности са ликовном, музичком, позоришном и филмском уметношћу.
У завршном делу семинара, кроз презентовање интердисциплинарних обрада наставних јединица и дискусију, показана је креативност наставника, њихово залагање, као и предност привлачног, занимљивог и ефективног интердисциплинарног приступа настави који доприноси обогаћивању садржаја и већој функционалности у образовно-васпитном процесу.
Примарни циљ семинара у потпуности је остварен - наставници основних и средњих школа унапредили су вештине за успостављање корелација и могућности примене сродних наставних садржаја у настави књижевности, разменили искуства из праксе и развили компетенције за поучавање и учење.
За две недеље семинар ће бити реализован и за трећу групу наставника.